Zapraszamy gminy zainteresowane przeprowadzeniem pogłębionych konsultacji społecznych w procesach planowania przestrzennego. Oferujemy wsparcie finansowe, doradcze i szkolenia. W ramach projektu współpracujemy już z 22 gminami nabór nowych gmin do projektu został więc zakończony.
W ramach projektu Gmina otrzyma:
- grant do 20 000 zł na przeprowadzenie konsultacji,
- wsparcie urbanisty i ekspertów ds. partycypacji oraz mediatora,
- szkolenia dla pracowników,
- dostęp do platformy edukacyjnej,
- możliwość skorzystania z narzędzia internetowego jakim jest platforma softGISowa.
Więcej informacji o wsparciu w ramach projektu można znaleźć TUTAJ.
Pobierz ulotkę informacyjną.
Przebieg rekrutacji i wymagane dokumenty
Rekrutacja do projektu będzie przeprowadzona w trzech etapach.
Kolejne etapy będą uruchamiane w sytuacji nie wyłonienia założonej liczby gmin w pierwszym (lub kolejnych) etapie.
Termin pierwszej tury: od 27.03.2019 do 29.04.2019 – zakończony
Termin drugiej tury: 13.05.2019 do 27.06.2019 – zakończony
Termin trzeciej tury: 14.10.2019 do 31.01.2020 – zakończony
Nabór w trybie ciągłym na podstawie kolejności zgłoszeń – zakończony 30 czerwca 2020.
Formularz zgłoszeniowy
Wszystkie gminy przystępujące do rekrutacji w ramach projektu zobowiązane są do wypełnienia Formularza zgłoszeniowego do projektu (pobierz wersję word) i przesłania go wraz z załącznikami w wersji elektronicznej (skan podpisanego dokumentu) na adres mailowy: barbara.surmacz.dobrowolska@sendzimir.org.pl
Wymagane załączniki do formularza:
- Wszystkie gminy załączają skan oświadczenia o spełnieniu kryteriów dostępu w tym pisemną deklarację władz gminy, że nie będzie się ona ubiegać o inny grant w ramach niniejszego konkursu na załączonym wzorze – pobierz wzór (word, pdf)
- Gminy, które posiadają uchwałę lub uchwały w sprawie sporządzania/zmiany dokumentu lub dokumentów planistycznych zgłaszanych do projektu – załączają skan uchwały wraz z załącznikami.
- Gminy, które składają zobowiązanie, że uchwała o przystąpieniu do sporządzania/zmiany dokumentu lub dokumentów planistycznych zostanie podjęta w ciągu trzech miesięcy od daty złożenia przez władze gminy deklaracji udziału w projekcie – załączają informacje wskazujące proponowane granice obszarów, które będą objęte ustaleniami tego dokumentu lub dokumentów w tym:
- jeśli gmina planuje podjęcie prac nad studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy lub jego zmianą – należy opisać, jakie kierunki zagospodarowania przestrzennego zostaną przyjęte w tym dokumencie,
- jeśli gmina planuje podjęcie prac nad miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego lub jego zmianą – należy załączyć wypis i wyrys ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, zawierające ustalenia dla obszaru podejmowanego planu miejscowego.
Uwaga: Składane oświadczenia/zobowiązania oraz Formularz zgłoszeniowy do projektu muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania gminy lub osobę upoważnioną. W przypadku złożenia podpisu przez osoby upoważnione dodatkowo należy załączyć skan aktualnego pełnomocnictwa.
Komisja Rekrutacyjna przeprowadzi weryfikację i ocenę złożonych zgłoszeń w terminie do 14 dni roboczych od zakończenia naboru. Wyniki rekrutacji zostaną opublikowane na stronie Fundacji, a także przesłane do gmin drogą elektroniczną.
Regulamin rekrutacji i wymagane dokumenty
Kliknij TUTAJ by poznać Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie grantowym „Wspólna przestrzeń – partycypacyjne planowanie przestrzenne w gminach” wraz z załącznikami.
W razie pytań prosimy o kontakt z:
- Koordynatorką projektu: Barbarą Surmacz-Dobrowolską
email: barbara.surmacz.dobrowolska@sendzimir.org.pl,
tel. + 48 608 623 189 - Ekspertką ds. partycypacji: Agnieszką Czachowską
email: agnieszka.czachowska@sendzimir.org.pl,
tel. +48 691 750 691