Poszukujemy specjalistki/ty ds. formalno-finansowych

Jeśli lubisz pracę z danymi finansowymi, dokumentami, cenisz dokładność, dobrą komunikację z zespołem oraz chcesz pracować w miejscu, które łączy profesjonalizm z misją społeczną, zapraszamy do współpracy! To stanowisko łączy w sobie zadania z zakresu administracji, obsługi finansowej projektów, współpracy z biurem rachunkowym i wsparcia kadrowego – czyli dość szeroki wachlarz obowiązków, wymagający doświadczenia w trzecim sektorze i dużej samodzielności.

Fundacja Sendzimira realizuje różnorodne projekty finansowane przede wszystkim ze źródeł publicznych zarówno krajowych jak i międzynarodowych. Mamy wdrożone wysokie standardy w zakresie zarządzania formalno-finansowego, które umożliwiają nam efektywnie rozliczać złożone projekty i współpracować z wymagającymi grantodawcami. Na stałe współpracujemy z doświadczonym biurem rachunkowym.

Fundacja działa na rzecz ochrony klimatu i zrównoważonego rozwoju, więcej informacji o naszych projektach znajdziesz tutaj.

Oferujemy: 

  • pracę w przyjaznej atmosferze, w biurze Fundacji w Warszawie, z otwartością na indywidualne potrzeby; 
  • zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin lub minimum ¾ etatu;
  • wdrożenie w wypracowane wysokiej jakości standardy obsługi formalno-finansowej projektów realizowanych z różnorodnych źródeł finansowania; 
  • stały rozwój zawodowy w obszarze finansów NGO;
  • współpracę z zespołem około 15 zaangażowanych koordynatorek i specjalistów oraz z doświadczonym biurem rachunkowym; 
  • wynagrodzenie uzależnione od poziomu kompetencji, posiadanych uprawnień i doświadczenia zawodowego.

Do zadań nowej osoby w zespole należeć będzie m.in.: 

  • wsparcie Zarządu w zakresie prowadzenie kwestii formalnych, finansowych i administracyjnych w zależności od bieżących potrzeb oraz w przygotowywaniu sprawozdań do grantodawców i organów nadzorujących;
  • bliska współpraca i możliwe daleko idące wsparcie dla pracowników Fundacji w kwestiach formalno-finansowych;
  • przygotowywanie, weryfikacja i rejestracja dokumentów;
  • obsługa systemu zdalnego podpisywania dokumentów Autenti;
  • realizacja płatności;
  • bieżąca współpraca z biurem rachunkowym w zakresie księgowości i kadr;
  • zapewnienie kompletności akt pracowniczych i właściwa ich archiwizacja w oparciu o wytyczne biura rachunkowego;
  • prace administracyjne związane z prowadzeniem biura Fundacji;
  • kontrola i nadzór nad sprzętem technicznym organizacji.

Szukamy osoby, która:

  • ma wykształcenie w kierunku związanym z finansami lub wyższe; 
  • ma doświadczenie (minimum 2–3 lata) na podobnym stanowisku w organizacji pozarządowej, której obroty wynoszą minimum 300 tys. zł rocznie;
  • zna zasady rozliczania projektów finansowanych ze środków publicznych (krajowych i zagranicznych); 
  • jest odpowiedzialna i ma wysokie zdolności organizacyjne; 
  • jest samodzielna i posiada umiejętność organizacji własnego czasu pracy;
  • ma wysokie umiejętności komunikacyjne i dobrze buduje relacje ze współpracownikami;
  • ma umiejętność obsługi komputera i pracy w środowisku Google i MS Office;
  • bardzo dobrze zna Excella oraz Google spreadsheet.

Dodatkowym atutem będą: 

  • uprawnienia księgowe, zainteresowanie prowadzeniem księgowości organizacji pozarządowych;
  • doświadczenie w rozliczaniu projektów ze środków zarządzanych przez NFOŚiGW;
  • znajomość języka angielskiego;
  • możliwość uzyskania rekomendacji od poprzednich pracodawców. 

Prosimy o przesłanie CV i jednostronicowego listu motywacyjnego na adres: rekrutacja@sendzimir.org.pl do dnia 20 marca 2025 r. 

W liście motywacyjnym prosimy odpowiedzieć na następujące pytania/zagadnienia:

  • Jakie miałam/em doświadczenia w rozliczaniu projektów (jakie budżety, źródła dofinansowania)?
  • Jaka jest moja wizja rozwoju zawodowego w okresie najbliższych pięciu lat? 

Dziękujemy wszystkim kandydatom i kandydatkom, jednocześnie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty. 

Informacja dot. danych osobowych

Informujemy, że Pana/i dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wskazane stanowisko na podstawie zgody, której udzielił/a nam Pan/i przesyłając swoje zgłoszenie aplikacyjne. Administratorem Pana/i danych osobowych przesłanych w procesie rekrutacji będzie Fundacja Sendzimira, z siedzibą przy ul. Wiarusa 11/3 w Zielonkach. W przypadku niewybrania Pana/i na wskazane w ogłoszeniu stanowisko, Pana/i dane osobowe zostaną usunięte w ciągu 30 dni po zakończeniu procesu rekrutacji. Przysługuje Panu/i prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania. Jeśli uzna Pan/i, że dane przetwarzane są niezgodnie z prawem, przysługuje Panu/i prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pana/i dane nie zostaną udostępnione innym podmiotom, nie będą też podlegały profilowaniu.