Poszukujemy pracowniczki lub pracownika, która/ który wesprze zespoły projektowe w zakresie działań organizacyjnych i komunikacyjnych. Zgłoszenia przyjmujemy do 30 stycznia 2023 r.
Do zadań asystentki/asystenta będzie należeć:
- wsparcie głównego eksperta międzynarodowego projektu dot. NBS, dofinansowanego z programu Horyzont 2020, w zakresie realizacji różnorodnych działań w tym:
- bieżącej komunikacji z konsorcjum projektowym w języku angielskim;
- prowadzenia dialogu z interesariuszami i zarządzania relacjami z nimi;
- wsparcia udziału polskich partnerów projektu w realizacji działań;
- udziału w spotkaniach konsorcjum projektu, w tym spotkaniach zagranicznych;
- organizacji działań zgodnie z umową z zagraniczną instytucją finansującą (m.in. szkolenia e-learningowego, interaktywnych warsztatów, wydania publikacji);
- tworzenia raportów i sprawozdań wymaganych przez instytucję finansującą, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi;
- dokumentowania wydatków oraz wydarzeń zrealizowanych w ramach projektu;
- przygotowywania materiałów edukacyjnych i informacyjnych rozpowszechniających wiedzę wypracowaną w ramach projektów (artykułów, krótkich form video, webinarów).
- prowadzenie działań komunikacyjnych Fundacji, w tym:
- współpraca z koordynatorkami projektów w Fundacji i wsparcie ich w zakresie skutecznej komunikacji prowadzonych projektów;
- zarządzanie i redakcja treści na stronach internetowych Fundacji w WordPress (strona uslugiekosystemow.pl, sendzimir.org.pl);
- prowadzenie skutecznej komunikacji w mediach społecznościowych (Facebook, Linkedin);
- prowadzenie cyklicznego newslettera Fundacji.
Szukamy osoby, która:
- bardzo dobrze zna język angielski;
- ma co najmniej dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu działań o charakterze edukacyjnym (organizacja szkoleń, konferencji on-line i offline) oraz informacyjno-promocyjnym (prowadzeniu stron internetowych, profili na Facebooku, tworzeniu treści do komunikacji on-line itp.);
- jest zainteresowana tematyką zieleni miejskiej, ochrony środowiska i klimatu;
- ma lekkie pióro i posługuje się poprawną polszczyzną;
- śledzi trendy budowania marki w mediach społecznościowych i dobrze zna podstawowe zasady skutecznej komunikacji;
- potrafi obsługiwać WordPressa;
- jest otwarta, samodzielna, kreatywna, lubi ludzi i łatwo nawiązuje relacje.
Dodatkowymi atutami kandydata/kandydatki będą:
- znajomość specyfiki III sektora i/lub samorządu;
- doświadczenie pracy w międzynarodowym środowisku.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu na minimum 1,5 roku, z możliwością przedłużenia współpracy;
- zatrudnienie od marca 2023 r., przy czym pierwsze 3 miesiące będą na umowę zawartą
na okres próbny; - wynagrodzenie miesięczne w wysokości 5500-6500 brutto w zależności
od doświadczenia i kompetencji osoby, którą zatrudnimy; - pracę w biurze fundacji w centrum Warszawy;
- wsparcie merytoryczne w zakresie tematów, którymi zajmuje się fundacja;
- możliwości rozwoju wiedzy i umiejętności poprzez współpracę z wysokiej klasy ekspertami i instytucjami naukowymi, specjalizującymi się w tematyce działalności Fundacji.
Sposób rekrutacji:
I etap: Osoby zainteresowane współpracą z Fundacją Sendzimira prosimy o przesłanie swojego CV i listu motywacyjnego na adres rekrutacja@sendzimir.org.pl do 30 stycznia 2023 roku. W tytule mejla prosimy napisać: „asystentka/asystent ds. projektów i komunikacji”.
II etap: Z wybranymi osobami skontaktujemy się i wyślemy zadanie rekrutacyjne na początku lutego. Do wybranych osób odezwiemy się z zaproszeniem na rozmowę rekrutacyjną.
III etap: Rozmowy rekrutacyjne planujemy przeprowadzić w lutym.
Informacja dot. danych osobowych
Informujemy, że Pana/i dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wskazane stanowisko na podstawie zgody, której udzielił/a nam Pan/i przesyłając swoje zgłoszenie aplikacyjne. Administratorem Pana/i danych osobowych przesłanych w procesie rekrutacji będzie Fundacja Sendzimira, z siedzibą przy ul. Wiarusa 11/3 w Zielonkach. W przypadku niewybrania Pana/i na wskazane w ogłoszeniu stanowisko, Pana/i dane osobowe zostaną usunięte w ciągu 30 dni po zakończeniu procesu rekrutacji. Przysługuje Panu/i prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia oraz ograniczenia przetwarzania. Jeśli uzna Pan/i, że dane przetwarzane są niezgodnie z prawem, przysługuje Panu/i prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Pana/i dane nie zostaną udostępnione innym podmiotom, nie będą też podlegały profilowaniu.